ماستیك پلی یورتان

Ployurtan Joint Sealant one
HM-227

ماستیك پلی یورتان درزگیر الاستیک بر پایه رزین پلی یورتان و به صورت تک جزئی است و برای مصارف بهداشتی کاربرد دارد. ماستیك پلی یورتان از نظر مشخصات فیزیکی و شیمیایی با فصل پنجم نشریه۱۲۳ و پیوست ۴ نشریه ۱۲۴ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مطابقت دارد.

جهت ممانعت از خرابي‌هاي ناشي از انبساط و انقباض ساختمان‌ها، بر اثر تغيير درجه دمای محيط بیرون ساختمان و يا جلوگيري از انتقال بار ساختمان قديمي مجاور به ساختمان نو ساخته شده، و همچنين در مواردي كه ساختمان بزرگ است و از چند بلوك متصل تشکیل شده باشد، باید درز انبساط در نقاط مناسب، با توجه به پارامترهای مختلف مانند: تعداد طبقات، مصالح مصرفی و آب و هوای محیط اطراف ساختمان در نظر گرفته شود.

در کف‌های بزرگ مانند: کف سالن‌های صنعتی یا روسازی‌های جاده‌ای، نمی‌توانیم بتن‌ریزی را در یک مرحله انجام داهیم و بایستی با توجه به بزرگی سطح و ضخامت بتن ریزی، درزهای اجرایی مناسب، در طراحی سازه در نظر بگیریم. پر نمودن این درزهای اجرایی و انبساطی بعد از اجراء، با ملات‌های معمولی مجاز نیست و نیاز به موادی دارد که دارای قدرت چسبندگی و در عین حال الاستیسیته بالا باشد، تا درز پس از پر شدن در برابر تنش‌های احتمالی که ممکن است رخ دهد، مقاومت کافی داشته باشد. شرکت بهینه پی سازه افروز ماستیک پلی یورتان که محصولی کارآمد و قدرتمند برای پر کردن درزهای اجرایی و انبساطی است  را به شما مهندسان گرامی پیشنهاد می‌کند .

مهم‌ترین دلیل یا ویژگی که باعث می‌شود ماستیک پلی یورتان کاربرد زیادی داشته باشد، خاصیت الاستیسیته بالا و در عین حال قدرت چسبندگی ماستیک پلی یورتان بر روی سطوح مختلف است. ماستیک پلی یورتان مقاومت خوبی در برابر ضربه و ارتعاشات و لرزش دارد. ضمنا مقاومت مکانیکی این ماده در مقایسه با سیلیکون خیلی بیشتر می‌باشد.

ماستیك پلی یورتان
ماستیك پلی یورتان

مشخصات ماستیك پلی یورتان

انواع ماستیک ها، ماستیك پلی یورتان درزگیر الاستیک

شما می‌توانید برای مشاوره در خصوص انواع ماستیک ها مانند ماستیک ماستیك پلی یورتان درزگیر الاستیک، استعلام قیمت، دریافت اطلاعات فنی و در صورت نیاز ثبت سفارش و خرید، با بخش فروش و پشتیبانی شرکت بهینه پی سازه افروز تماس حاصل نماید.