ماستیك مقاوم نفتی

Resistant Mastic oil
HM-FR

ماستیك مقاوم نفتی یک تركیب دوجزئی حاصل از بیتومن رابر و قطران است که مقاوم در مقابل حلال‌های نفتی و انواع روغن‌ها و بنزین می‌باشد. از این ماده جهت پر نمودن درزها و حفرات استفاده می‌شود.

اجرای درزهای انبساطی در سطوح وسیع و گسترده امری است اجتناب ناپذیر و باید بتن ریزی توسط قالب بندی، در مقاطع کوچک‌تر انجام بشود. این روش اجرا باعث می‌شود که عمر و پایایی سطح افزایش یافته و بدلیل تقسیم سطح به مقاطع کوچک‌تر، در برابر تنش‌ها و نیروهای وارده مقاومت بیشتری داشته باشد . در شرایط معمول و سطوحی که در شرایط نرمال قرار دارند، معمولا از انواع درزبندهای معمول مثل ماستیک پلی یورتان ، ماستیک گرم اجرا و یا ماستیک سرد اجرا استفاده می‌شود . ولی در شرایطی که سطح در معرض مواد نفتی و حلال‌ها قرار دارد استفاده از درزبندهای معمولی گزینه مناسبی نیست و باید از درزبندی استفاده شود، که در برابر مواد نفتی مقاومت کافی داشته باشد و در اثر برخورد با این مواد ، درز پر شده با ماستیک مستهلک و خالی نشود. بدین منظور درزبند مخصوصی با نام ماستیک مقاوم نفتی (Resistant Mastic oil) فرموله و تولید شده است.

ماستیك مقاوم نفتی با استانداردهای : ASTMD5329 , 13S 2499  مطابقت دارد.

ماستیك مقاوم نفتی

مشخصات ماستیك مقاوم نفتی

انواع ماستیک ها بیتومن رابر و قطران

شما می‌توانید برای مشاوره در خصوص انواع ماستیک ها مانند ماستیک مقاوم نفتی، استعلام قیمت، دریافت اطلاعات فنی و در صورت نیاز ثبت سفارش و خرید، با بخش فروش و پشتیبانی شرکت بهینه پی سازه افروز تماس حاصل نماید.