پودر آب بند کننده بتن

HWP-763

پودر آب بند کننده بتن HWP-763 برای تولید بتن آب بند در سازه های بتنی به کار برده می‌شود. از پودر آب بند کننده بتن در سازه‌های مختلفی استفاده می‌شود که ازجمله این سازه‌ها می‌توان به: کانال‌های آب‌رسانی، پوشش تونل‌ها و گالری‌ها، مخازن آب (آب شرب و صنعتی)، استخر، آب نما، دریاچه مصنوعی، پی و نمای ساختمان و …  اشاره کرد. این محصول علاوه بر کاهش آب بتن در هنگام تخلخل، باعث تشکیل مواد آب گریز در داخل بتن نیز می‌شود.

آب بند سازی

آب‌بندی سازی سازه‌های بتن چیست؟

آب‌بندی سازی سازه‌های بتن چیست؟ هر نوع سازه‌ی‌ بتنی از سه موضوع دوام، زیبایی و بهره برداری نیازمند آب‌بند سازی است. آب‌بند سازی سازه‌های بتنی نیازمند تمهیدات و دانش یا تجهیزات و مواد بسیار پیشرفته‌ای برای جلوگیری از نفوذ آب و سایر مایعات از مقاطع بتن می‌باشد. امروزه به سه روشی که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد می‌توانیم آب بندی بتن را به بهترین شکل ممکن در سازه‌های خود میسر کنیم.

این سه روش عبارتنداز:

1- آب بند سازی بتن در زمان ساخت سازه.

2- آب بندی به روش پوشش‌هایی که بر روی سطح اجرا می‌شود و یا نفوذگرها.

3-  آب بندی به روش استفاده از مواد برای تزریق به سازه‌های بتنی.

شما مهندسان گرامی می‌توانید برای مشاوره در خصوص این روش‌ها در انواع سازه‌های بتنی با تیم کارشناسی شرکت بهینه پی سازه افروز تماس بگیرید.

شما می‌توانید برای مشاوره در خصوص پودر آب بند کننده بتن، استعلام قیمت، دریافت اطلاعات فنی و در صورت نیاز ثبت سفارش و خرید، با بخش فروش و پشتیبانی شرکت بهینه پی سازه افروز تماس حاصل نمایید.

متن سربرگ خود را وارد کنید.
سایر محصولات آب بند سازی
متن سربرگ خود را وارد کنید.