گروت اپوكسی

Resin based Precision grouts
H_60

گروت اپوکسی H-60  بر پايه رزين اپوكسي و سيليس معدني دانه‌بندي شده به همراه هاردنر پلي آمين توليد وبه صورت‌های: “گروت اپوكس ارتفاع” ، “گروت اپوكسی خودتراز” ، “گروت اپوكسی مقاوم” ، ارائه مي‌شود كه وجود فيلر معدني، استحکام این محصول را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.

گروت اپوکسی با استانداردهای ASTMD695,13S6319 مطابقت دارد.

 در فرآیندهای مهندسی نصب ماشین‌آلات و تجهیزات، تامین کردن مقاومت‌های فشاری بالا، مد نظر طراحان و مجریان نیست؛ زیرا بسیاری از سازه‌های بزرگ به دلیل نوع کاربری و شرایط بهره‌برداری علاوه بر انتقال نیروز فشاری بر تکیه‌گاه، تنش‌های بیشتری را به این مقاطع وارد می‌کنند. بدین ترتیب برای جلوگیری از تخریب تکیه‌گاه و فوندانسیون سازه‌ها، منجر به تولید و طراحی نوع جدیدی از مصالح، تحت عنوان گروت‌های پایه اپوکسی توسط شرکت بهینه پی سازه افروز با دانش روز دنیا، شده است.

باید توجه داشته باشید که نوع خاص رزین، هاردنر و دیگر ترکیبات سازنده این گروت‌ها، باعث بالا رفتن مقاومت فشاری و جریان پذیری عالی این ماده می‌شود.

نوع خاص رزين، هاردنر و دیگر ترکیبات سازنده این گروت‌ها، منجر به خواص جريان‌پذيري عالی و حصول مقاومت فشاري بسيار زياد گرديده است. از اين رو این مواد انتخاب مهندسی صحیحی برای عملیات نصب و ثابت‌سازی ماشین آلات دینامیک و ایستا در پالایشگاه‌ها، پتروشیمی‌ها و نیروگا‌ه‌ها و … می‌باشند. گروت اپوکسی، مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی دارد و فاقد جمع شدگی است. خودتراز شوندگی و جریان پذیری زیاد از جمله مزایای گروت اپوکسی می‌باشد.

گروت اپوکسی

گروت اپوكسی

گروت ها

شما می‌توانید برای مشاوره در خصوص محصولات ثابت سازی و همچنین انواع گروت ، استعلام قیمت، دریافت اطلاعات فنی و در صورت نیاز ثبت سفارش و خرید، با بخش فروش و پشتیبانی شرکت بهینه پی سازه افروز تماس حاصل نماید.